Milline on müüv koduleht?


Müüv koduleht

Müüv koduleht aitab jõuda uute klientideni ja teenida tänu sellele ettevõttele kasu. Tänapäeval ei piisa vaid kodulehe olemasolust, igal ettevõttel peab olema müüv koduleht – veebileht, kust külastajad saavad vastused enda küsimustele, lugeda kasulikku ja ajakohast infot ning leida ettevõtte kontaktandmeid. Mida tuleb aga silmas pidada, kui eesmärk on luua enda ettevõttele tõeliselt edukas ja müüv koduleht?

Koduleht peab olema toimiv ja kiire

Inimesed on kärsitud ning tahavad saada enda otsitavale kohe vastust. Kui sinu ettevõtte koduleht on aeglane või viskab ette veateateid, ei soovi külastaja oma aega raisata ning leiab teise kodulehe, kust otsitavale vastus leida. Samuti mõjuvad külastajaid tõrjuvalt ka katkised lingid, mille tulemusena jääb ettevõte vigase ning aeglase kodulehe tõttu ilma potentsiaalsest uuest kliendist, millest konkurent ja tema müüv koduleht kasu lõikavad.

Kodulehte on oluline pidevalt uuendada ja ajakohastada. Müüv koduleht on võimalik luua uuendades regulaarselt erinevaid pistikprogramme, kodulehel asuvaid linke ning testida kodulehe kiirust. 

Koduleht peab olema piisavalt lihtne

Müüv koduleht on kasutajasõbralik, loogilise ülesehitusega ning läbimõeldud struktuuriga. Menüü peab olema lihtsasti arusaadav ja keeleliselt korrektne. Kui kodulehe külastaja ei leia menüüst sobivat valikut, sulgeb ta ilma pikema uurimiseta tõenäoliselt kodulehe ning suundub konkurendi lehele. 

Kasutajasõbralik, loogiline ja müüv koduleht on võimalik luua pideva testimise tulemusena. Enne kodulehe avalikustamist tuleb seda testida, näiteks paludes kõrvalisel isikul leida teatud infot kodulehelt. Kui testija infot ei leia, ei leia seda tõenäoliselt ka potentsiaalne klient. Müüv koduleht on saavutatud siis, kui vajalik info leitakse probleemideta.

Koduleht peab vastama külastaja ootustele

Tõenäoliselt satub külastaja kodulehele just otsingumootori tulemuste kaudu, otsides teatud sõna, fraasi või sõnastades oma probleemi. Kui sinu ettevõtte petlikult müüv koduleht tuleb antud fraasiga esile, ent asjakohane sisu puudub, tunneb külastaja end petetult ja kodulehe usaldusväärsus kahaneb. Samuti ei saa ükski eesmärgipäraselt müüv koduleht kasu kliendist, kes korraks lehele klikib ning seejärel lahkub. Seega eesmärgiga luua ettevõttele kasulik ja müüv koduleht, on oluline edastada tõest ning aktuaalset infot, mis aitaks külastajaid ja toetaks ettevõtte mainet. 

Müüv koduleht tekitab külastajas usaldust

Ka e-poe puhul, mille eesmärk on luua müüv koduleht, on oluline tekitada külastajas usaldusväärsust ning võita tema heakskiit. Müüv koduleht võlub külastajat asjakohase ja aktuaalse sisuga, ettevõtte põhjaliku tutvustusega ning läbipaistvusega. Olenemata ettevõtte tegevusalast või eesmärkidest, on võimalik suurendada selle usaldusväärsust jagades temaatilisi pilte, ettevõtte taustalugu, klientide tagasisidet ning rääkides oma töötajatest ja telgitagustest.

Kui on soov luua endale müüv koduleht, tuleb külastajaga olla aus, sõbralik ja abivalmis. Võites kliendi usalduse juba kodulehe kaudu, on võimalik luua endale lojaalseid kliente pikkadeks aastateks. 

Usaldusväärne, toimiv ja müüv koduleht telli KDM agentuurist

Müüv koduleht, mis jõuab potentsiaalsete klientideni, on usaldusväärne ning aitab täita ettevõtte eesmärke, telli KDM agentuurist. Meie meeskonnas on professionaalsed ja kogenud töötajad, kes on keskendunud tervikliku digiturunduse pakkumisele. Lisaks kodulehtede valmistamisele tegeleme ka kodulehe optimeerimisega, analüüsimisega ja reklaamidega, et luua igale kliendile tõeliselt müüv koduleht, nii disaini, sisu kui ülesehituse poolest. 

Küsi pakkumist veebirarendusele ning loome sinu ettevõttele tõeliselt eduka kodulehe!