SEO auditi eesmärk on analüüsida kodulehe hetkeolukorda ning selle tulemusi Google otsingutulemustes. SEO audit annab ülevaate kuidas otsingurobotid kodulehte näevad ja mõistavad.
SEO auditi tööriistu on mitmeid erinevaid, näiteks SEMrush, Moz, Woorank, SEO Screaming Frog ja mitmed teised. nende üldine loogika ja tööprotsess on sarnane, kuid iga tööriist on kasutajaliidese poolest oma nägu. Sageli on esmased SEO auditi tehtud just automaatsete tööriistadega, et saada kõige üldisem pilt ette, kuid ainult sellest jääb väheks.
Anname omapoolsed soovitused, miks on oluline SEO auditit oma kodulehele teha ning mida selle puhul tasub jälgida.
SEO audit aitab tuvastada ja parandada vigu
Kodulehel võib olla sageli vigu, mida kasutajana vaadates ei märka. Need on üldjuhul seotud kodulehe koodi või tehniliste näitajatega. SEO audit on just kõige parem viis, kuidas tuvastada ka vigu, mida muudmoodi ei saakski teada.
Probleemid, mida SEO audit võib tuvastada:
● Kodulehekoodi vead ja errorid.
● Dubleeritud sisu, mis ajab Google ja teised otsingumootorid segadusse.
● Puuduvad metaandmed ja pealkirjad.
● Kodulehe aeglane laadimiskiirus.
● Mahukad pildid ja failid, mis koormavad liialt kodulehte.
● Kodulehe nähtavus ja märksõnade positsioonid otsingumootorites.
SEO audit aitab teil leida ja parandada kodulehe vigu, mis võivad mõjutada otsingutulemuste asetust, veebiliiklust ning konversioone ning müüki.
SEO audit annab ülevaate milliste märksõnade koduleht leitav on
Otsingumootori optimeerimine algab märksõnadest ja teadmine, milliseid märksõnu inimesed otsivad, on kogu SEO loogika alus. SEO audit aitab teil tuvastada, milliste märksõnadega koduleht hetkel nähtav on ning annab sisendi milliseid märksõnu tuleks kasutada, et potentsiaalsed kliendid teie tooted ja teenused üles leiaks.
SEO auditi läbiviimine võimaldab teil näha märksõnade positsioonide trendi ning see teadmine aitab teil luua efektiivse SEO strateegia, et olla Googles nähtav ning oma klientide jaoks olemas.
SEO audit annab ülevaate konkurentidest
SEO auditi abil saate läbi viia ettevõtte konkurentide saidi põhjaliku SEO auditi. Selle kaudu on võimalik teada saada ja analüüsida konkurentide märksõnade paremusjärjestuse, SEO taktika ning isegi nende nõrgad ja tugevad küljed kodulehel. Näete, millist nende sisu vaadatakse enim. Konkurentide strateegiad teades on võimalik oma SEO edukust suurendada ning olla seeläbi konkurentsivõimelisem ning edukam.
Konkurentidel tasub silma peal hoida regulaarselt, et ühel hetkel ei tuleks üllatusena mõni uus konkurent, kes võib potentsiaalselt teie liiklust ning kliente endale saada.
SEO audit hoiab kodulehe ajakohasena
Google uuendab regulaarselt nii oma reegleid kui ka algoritme, mis tähendab, et regulaarne kodulehe audit peaks olema igal ettevõttel kodulehe halduse osa. Need muudatused ja uuendused on üldjuhul seotud pisidetailidega, kuid sellest olenemata võivad suurt pilti mõjutada. Selleks, et olla kindel, et koduleht on korras soovitame kodulehe SEO auditit teha kaks korda aastas.
Detailse SEO auditi saab tellida KDM agentuurist
KDM agentuuril on pikaajaline digimaailma ja kodulehtede loomise kogemus, mille vältel on loodud kodulehti, e-poode, mobiilirakendusi, veebirakendusi aga teostatud ka teisi digilahendusi. meil on suurte kogemustega SEO tiim, kelle eesmärk on aidata erinevate SEO projektidega. Lähtume oma töös alati ettevõtte eesmärkidest ning kliendi soovidest.
Võta meiega ühendust ning vaatame koos kodulehe üle.